شناسه : 320
دوشنبه 9 مرداد 1396 ساعت 15:21 2017-7-31 15:21:18

به گزارش روابط عمومي كانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

با عنایت به تبصره ماده یک از نظامنامه اجرایی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و همچنین ماده سه از آیین نامه نظارت و شیوه برگزاری انتخابات کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی؛ "انتخابات براي انتخاب دو عضو هيات مديره از ميان مديران دفاتر کل کشور، هر سه سال يك بار برگزار مي گردد. پس از برگزاري انتخابات، 5 نفر از مديران دفاتري كه بالاترين آرا را كسب نموده اند به رئيس مركز آمار جهت انتخاب 2 نفر از ميان آنان، معرفي  مي­ گردند. از دو نفر عضو منتخب، در اولين جلسه هيات مديره، يك نفر از منتخبين به عنوان رئيس كانون و يك نفر به عنوان خزانه دار انتخاب خواهد شد. انتخاب مجدد نامبردگان نیز بلامانع خواهد بود."

با توجه به موارد ذکر شده و همچنین سپری شدن مدت زمان سه ساله تصدی هیات مدیره کانون، زمان برگزاری انتخابات دوره بعدی با تصویب در هیات مدیره کانون، روز یکشنبه دوازدهم شهریور ماه 1396 تعیین گردید. بر این اساس فرآیند انتخابات و ثبت نام اولیه داوطلبان برای شرکت در انتخابات از تاریخ پنجشنبه دوازدهم مرداد ماه 1396 شروع و با اعلام نتیجه نهایی انتخابات در تاریخ یکشنبه نوزدهم شهریور ماه 1396 پایان خواهد یافت.

لازم به ذکر است که این دوره انتخابات به صورت الکترونیکی و از طریق پورتال «کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی» به آدرس www.kdke.ir برگزار خواهد شد. لذا از کلیه مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سراسر کشور تقاضا  می ­شود که قبل از شروع فرآیند انتخابات به پورتال کانون مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات پروفایل خود اقدام نمایند. ضمناً ذکر این نکته نیز ضروری است که در حال حاضر نام کاربری مدیران دفاتر، شماره ملی آنان بوده و رمز عبور ایشان نیز برای ورود به صفحه کاربری در پورتال، شماره شناسنامه آنها منظور گردیده است، که پس از ورود اولیه به پورتال می­ توانند رمز عبور خود را تغییر داده و از آن پس با رمز عبور جدید به صفحه کاربری خود در پورتال کانون مراجعه کنند.